lördag 1 december 2012

Snö Snö Snö

Nu är det vitt vitt vitt över allt ute, ljust och fint så länge man är inne, jag är lite anti men på många vis är de ju kul jag och mille kan åka pulka och leka i snön.. Men snö för Niels = Jobbigt. små barn gillar inte när de blåser saker i deras face och så hatar dom att dom inte får komma upp när dom vill, Idag gick jag och Niels upp kvart i sju..precis lagom det gillar jag !! 
Imorgon är pappa serdar ledig och det är julmarknad. jag hoppas vi kan åka ner ett tag för det gör ju allt lite extra juligt..

Snart dags för julkalendern med spännande ;)
OCH jag har hittat en ultimat julklapp till Niels. De är gans
ka tråkigt och köpa till bebisar första julen.dom bryr sig inte MEN så klart skall han ha lika många som Storebror.
Den här vet jag att Niels kommer uppskatta om 1 till 2 månader. för den är skojj !!Så den skall jag klicka hem !! plus lite till ;)skönt att handla på nätet. MEN jag vet att vi kommer handla mer i sista sek alltid så.. Serdar satt en gräns iår haha men jag känner honom och han är den som faktist ALLTID skämmer bort grabbarna mest inte jag !!


Inga kommentarer:

Skicka en kommentar