torsdag 6 december 2012

Dog years are over.


En mamma borde få en sköld.

En sköld mot sjukdomar för jag kan inte förstår faktist inte hur det är tänkt att jag skall orka ta hand om två vilda barn
samt mig själv när jag är sjuk, tur jag har alvedon för feber då är det kört men jag står än,Och jag tror vi klarar detta hinder med,Jag lär mig en hel del oh my va trött jag är, Jag trodde jag hade lite tid när jag hade ett barn NU ooooh jag har typ 10% av 100% therese resten är endast mina barn.. först när niels kom skratta jag lite åt alla som påstod att det kunde bli tufft, För de va så enkelt han sov mest och åt sov igen. Jag delade min fokus perfekt..sen kom vi till 6 månaders tiden och här och nu? ja fattar ingenting haha niels vill ha super mycket uppmärkssamhet för han vill vara nära. Milyan gillar inte att dela med sig av varken mamma eller sitt rum.. JA ni förstår senariet..
Sen skall jag absolut inte SÄGA att de alltid är tufft, De är vissa stunder där jag dör lite av hur gulliga båda två är med varandra och med mig. Jag älskar ju dom här små människorna på ett sånt sjukt stort obeskrivligt vis..
men jag skulle ljuga om jag sa att de va lätt. för det är de inte. det är SVÅRT och svårt att veta hur man ska splittra sig själv haha helst skulle jag vilja vara två personer de närmaste 2 åren...

Oavsett så hey mamas va jag respekterar alla mammor som kämpar och ordnar allt.
Det är vi som borde ha topp lön samt en hel jävla över betald semester...
INDID!

Puss på er
glöm inte att jag ÄLSKAR MINA SMÅ MÄNNISKOR MEST!! ville bara infa om hur vi har de i vår stuga hahaha....










Inga kommentarer:

Skicka en kommentar