onsdag 12 december 2012

I found you

Tur för mig att jag åkte till Alanya 100 tusen gånger, Tur för mig att ödet bestämt att jag och serdar skulle bli ett, Tur för mig att jag hade chansen att få bära och föda två vackra barn, Tur för mig att jag har en frisk kropp, Tur för mig att jag har ett fint liv. Skulle kunna fortsätta i hundra år men ja ni förstår poängen. Jag är bara så glad att mina barn är födda här, Dom har fötts in i möjligheternas land. Dom har fötterna på två ställen på jorden.Såg programmet på tv om barnen i afrika.
och mitt hjärta brast. Jag vet de har alltid varit så jag har vetat om det. MEN att se små nyfödda små fina barn ligga där i en spjällsäng och bara skrika efter trygghet och närhet, Eller se en pojke lika gammal som min milyan som går barfota på en soptipp? Mitt hjärta DÖÖÖÖR!
Jag vill adoptera alla barn ha dom här. Ge dom all kärlek jag har samlad.
Kan inte förstå varför de ska vara så orättvist?

Varför finns inte preventivmedel varför föds fler barn i sånna länder...VARFÖR?

Hjärte sorg indid...


till ett annat ämne så är Milyan på dagis idag..
det är skönt vi behövde ett break.. han är trött på mig.
haha ja behöver samla kraft....han tyckte de va kul.. ja är nöjd han är nöjd.

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar