söndag 9 december 2012

Grinchen

Ja det ser ut som jag har gått och fött ett litet grinch barn hahah. Varje dag har jag sett bilder på insta när alla bakar pepparkakor med sina barn, de ser så mysigt ut och allas barn verkar ju faktist digga det.Så ja köpte degen och tog fram formerna, Och tänkte nu jävlar kommer julen stå genom våra öron. MEN mitt barn Milyan alltså hoppas ni förstod att min 7 månaders inte bakar än? eller ja vem vet haha. Iaf. Mitt barn han gjorde en peppar kaka, Sen kasta han formarna och sa EH! och gick.
Ja tänkte då jaja pepparkakor är inte hans grejj så jag tog fram granen. och satte på den juligaste musiken på spottan. Mitt barn Kastar julkulorna i golvet och går till datorn och byter musik?
Julklappar visst men allt annat jultjaffs verkar vara obetydligt för min lilla man?

Ja de är inte var dag en mamma erkänner att hennes barn inte är en juletomte-
ELLER kanske en pepparkaka? som förövrigt startat folkstorm.
Min facebook bombaderades av vissa vettiga inlägg men andra helt otroligt pinsamma inlägg om denna debatt. Ja personligen tycker milyan ser ut som en pepparkaka så jag ogillar starkt att det skulle förbjudas. MEN klandra varje liten invandrare som satt sin fot i detta land är lite väl OVERKILL!
ja tycker alla jävla smyg rassar (OOPS) skall släppa hatet och se kärleken som finns i världen.
Många skit människor finns. må dem brinna hahah.
MEN vi har väl åtminstone kommit så långt i världen att man inte röstar på SD eller skriver rasse kommenterarer på fejjan.. feel free att ta bort mig på facebook jag stödjer inte kommer aldrig stödja ovettigt trams. däremot tar jag gärna en debatt eller två om att behålla nationalsången ( SJUK VARFÖR DEN SKULLE TAS BORT) eller att min son får va en pepparkaka.. de kan jag ta..

skönt att få skriva ur sig detta hahaha...
Puss på er och god natt.
färdig pluggad, färdig badad,färdig lagad,färdig julad...




1 kommentar: