måndag 3 december 2012

Dagarna går faktist himla fort just nu? vet inte varför.
idag har jag städat plockat like always.ringt och bokat om tandläkarn och sen pratade jag med Mirran 1 timme i telefon de va mysigt :)
Josefin och Bonnie kom över, nu känns de som mille omöjligt kan smitta ner nån eftersom hans symptom verkar vara försvunna peppar peppar. men penicillinet slutar imorrn.sen får vi väl se hur de blir med allt...

Vi har hunnit med en sväng till willys OCH varit ute och åkt pulka en sväng med...

Nu ska vi inte göra ett dugg mer. Jag vill se lite sex and the city när mille somnar.
Man tröttnar aldrig...
skall se boxen från börjar faktist.. de är en skön avslappning.
Jag såg första filmen härom dagen och fick en sån klump i magen när steve erkänner att han varit otrogen mot miranda,De är liksom ett mardröms senario. jag menar de är det när man inte har barn heller men har man barn tillsammans.. USCH får rysningar.. Nog om det 





Inga kommentarer:

Skicka en kommentar