fredag 14 december 2012

God morgon

Är lite i chock klockan slår tio vilken minut som helst och Milyan ligger och sover som en liten stock där i sängen? tänker på när Niels blir 2,5 kommer jag få uppleva sömnen fram till 10 då ? mycket att se framemot de kommande åren.förtillfället vaknar han ofta och går upp innan tuppen. Men hej vem sa att ett barn är enkelt.. INTE JAG !! hahah

Idag skall jag plugga till mitt muntliga prov som är ikväll, Är sjukt sugen på att kasta ihop lite bulldeg,Lite lusselusse... Ja gör med mandelmassa fyllning och fick ett tips av emilia att ha rivit apelsinskal i så det skall jag testa :) tänkte även göra inte idag men innan julafton lite olika tryfflar, En vit tryffel med saffran och konjak. sen sno leilas recept på Hallon tryfflar och vanliga ;)

god jul liksom....

PS gotlandshem är mtfers hyres höjning på 200 spänn lagom till jul.. tack lovers..

                                         











We miss you! <3 p="p">

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar