lördag 29 december 2012

Lång blogg

Åh jisses vad jag ligger efter,efter i allt. skolan är liksom lite knas så att säga, men allt med jul och juldagen och nyår och ja gud vet allt PLUS en fet jävla förskylning som jag inte pallar hahah.
Så jag vet inte vart jag ska börja!
Va ute på juldagen ju! hade jätte kul med madde och emma va jätte kul att va ute med dom,Träffade josefin och karro de va kul med. MEN seriöst?
Strand va inte min grejj, Hej 18 typ eller det kändes mest så. så nej nästa år skall jag gå till munken like always haha ! mer min grejj börjar väl på riktigt bli gammal kanske?

Har hunnit med att träffa Emilia en snabb snabb sväng, Hennes mage va som en boll stor och fin :) jag tippar på pojke faktist!!! Och en dejt med Sanne idag. SJUKT va skönt de är när man träffar henne och inser att hon är precis SOM ALLTID lika jordnära och fin !!

öhm vad mer? jo körde min bil igår.. och jisses va kul de va. kan inte fatta att jag tar körkort...
Nu skall jag bli bättre på att blogga..

Och faktist 2012 går mot sitt slut. de har varit ett fint år på många vis. Niels är kom de är ju sjukt stort. Mille har blivit så stor och pratar, Jag är lite smått nykär i Serdar. inte av någon speciell anledning utan att jag helt enkelt har börjat få tid att fokusera på oss.. Små barn behöver jag säga mer? Kul att va sådär mys kär haha....


1 kommentar:

  1. Underbart och träffa dig! Hoppas det inte dröjer allt för länge tills vi ses igen! Puss S

    SvaraRadera