fredag 21 december 2012

God morgon

JA vi lever idag med, tur de ! Ja nu närmar sig julen med storm och jag ser fram emot de som aldrig förr,Inte för mig själv utan för mina barn, Jul blir magiskt med barn. Milyan är så stor nu sp han pratar om julafton och sina julklappar och jag ser framemot att se honom ÖPPNA ALLA!
för åh va glad han kommer bli !! bortskämda barn men de skiter jag i, BARN SKALL FÅ DE tycker jag iaf och min åsikt är ju min åsikt haha alla är olika, :)

Niels utvecklings sammanfattning till er som bryr er,Han är nu uppe så sent det går till hans ögon går i kors, Helst efter halv 10 han badar varje kväll i hopp om att han ska somna djupt.
HAN AMMAR ÄN! vilket ja är som det är. bollen ligger hos mig..
han älskar mommo! och med henne är han ett helt annat barn.. funderar starkt ibland på att han sak få flytta dit ;)

NU skall jag ta fram frukost till mitt lilla hjärta...Och mig själv...

PUSS!

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar