måndag 3 december 2012

Morrn !

God morgon! inatt va en sån där WOW natt när man blir chockad när man vaknar upp och inser att Niels inte ville upp vid 4-5 och va vaken utan han sov sammanhängande till halv sju..
ja dröm liv va det. lite mer utvilad idag så att säga.

Igår va de julmarknad, Jag och Serdar gick ner till stan i snön det va skönt,sen gick vi ca 1,5 timme på julmarknaden som faktist mest bestod av ljus och kakor, inte värt alltså men de känns ändå som om man måste göra de haha jag kände julkänslan.men de slutade med en lång fika på waynes med madde john och kendra sen kom jussi och bon också och hälsade på...

Nu är det en ny vecka och det gillar jag.. vill ha torsdag och spinning...
sen på önskelistan är såklart en frisk frisk unge. Imorgon tar milyan sin sista tablett på morgonen..
hoppas jisses att de är över... Hela penicillin historien ger mig ÅNGEST!

Fotade Niels lite igår.. GUD va han har förändrats på sina 7 månader i livet..kan knappt tänka mig hur han ser ut om 5 månader??tänk då blir han ett HELT ÅR?




Inga kommentarer:

Skicka en kommentar