måndag 31 december 2012

2012

Våra planer ser lite annorlunda ut då stackars Annika ligger i kräksjuka :( men det gör inget, Vi har de vi behöver lite mat och efter rätt och jag och min man skall skåla in det nya året med lite skumpa.. Mysigt ! Ja alltså hur ser man tillbaka på ett helt år?
2012 har verkligen varit ett fint år, Jag känner mig nöjd och glad och kommer alltid se tillbaka på det som ett fint år, Mycket glädje kärlek och bara bra energi!
Niels kom till oss och det är såklart höjdpunkten på vårat liv, Han är vår lilla stjärna, Inte planerad men nu så känns det som livet utan Niels aldrig skulle varit haha de e så konstigt med barn.
Milyan har blivit storebror och är som sagt alldeles underbar han pratar och utvecklas så himla fort..

vi har varit i turkiet! underbart va det...
jag har kommit igång med skolan och körkort.
Ja de känns bra..
2013 kommer bli grymt med..
Kommer bli klar undersköterska till den 7 juni!
jag kommer ha körkort!
Niels fyller 1
Milyan fyller 3.
jag och serdar skall dejta oftare... MIN ide.
Jag skall börja på friskis..

JA de blir ett kul år...

tillsist vill jag tacka er som finns där för mig och mina killar..
Älskar er, och jag tror ofta man är lite dålig på att säga det..
Men tack för ni finns....


<3 p="p">

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar