tisdag 11 december 2012

Kontroll

2,5 års kontroll idag på bvc. Jag gick dit med en ganska sten cool känsla, Lite mallig med faktist för milyan är väldigt duktig med talet för att vara 2.5 har dagis sagt iaf.. Haha så iaf vi kommer dit han snackar om bilar som skall tankas och bilbanor vi leker med dockor ( allt detta i vänt rummet)
vi kommer in i rummet med vår sköterska och milyan blir förstenad.Ganska vanligt i börjar han blir blyg. Hon fortsätter,läser upp vad jag fyllt i, Han kan mer än 50 ord kan prata meningar och så vidare... De som sker är !!! Ungen säger inte ett enda ord han tittar på henne med en riktigt skum blick som om han typ är arg? blundar tittar och ja beter sig faktist jävligt underligt HAHA!
ja vet hur jag lät och nu i efterhand när jag tänker på det skrattar jag! Jag hamnade i försvars ställning. Han pratar visst va har hänt jag vet inte han kan prata eller kan han? haha!
hon visar en KO och frågar va de är. Han viskar som han i sjätte sinnes..
KUSSAMOOOOO! i viskande stämma hahaha alltså?

han betedde sig så sjukt skum.. Vilket skådespel han körde.
Ja med hackan nere vid knäna, försvarsställning och ja det är väl bara att inse.
det blev ett stort fett IG hahahaha! men MVG i skådespelaryrket..


Inga kommentarer:

Skicka en kommentar