måndag 17 december 2012

Tröttsamt

oh herre om jag kunde förklara för er,De känns som historien upprepas. Jag menar när jag skriver att jag inte vill ha fler barn haha jag vill va en människa som har fått SÖMN!
nu börjar liksom dom här hormonerna man får när man föder barn försvinna, Dem jag menar är dom som gör att man oavsett sömn på natten kan man leva som en människa.Jag kan inte leva som en normal människa men den här bristen av ro på natten, Inatt så bestämde sig niels att vakna kl 2 på natten,jag hade precis precis somnat som djupast, Jag kände typ hur jag började tappa mitt förstånd,en tår kan ha kommit fram, för jag förstår inte varför han vägrar sova.
som tur va kom min hjälte serdar och tog över och lät mig sova. MEN jag fattar inte...
Vad är det som gör att han nu i 7 månaders ålder vägrar sömn!! DE SUGER PUNG!!
För att vara vulgär...

ikväll skall jag iallafall till creperiet och fira angela som fyller år skall bli jätte mysigt...
behöver en kväll fylld av tjejer och utan barn hahaha...

HEJ HEJ!!!



Inga kommentarer:

Skicka en kommentar