tisdag 4 december 2012

Madness.

o herre min gud. vi har varit hos min mamma hela dagen, skönt med hennes underbara hjälp samt så lagade hon mat till oss yum! Mille vägrade sova middag och slutade såklart med ett jävla liv. på vägen hem skriker både NIELS och MILYAN! så sjukt högt och jag räknar till 10 för att inte lämna dom där i snön! skulle såklart aldrig lämna dom men för stunden va det ett alternativ. i samma veva ringer en telefon försäljare. JAG tackade JA JA JA JA kommer knappt i håg till vad för jag ville bara lägga på! Snön blåste i mitt face i barnens face..

Nu sover båda. Deckade som små troll.. Jag själv försöker återfå min kraft till att fortsätta ta vara på dom små under kvällen... JA ibland är man TRÖTT!! och de är fan helt jävla OK!

HEJ DÅ!

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar