fredag 30 november 2012

Mys fredag
Nu har en hel dag farit förbi,snön har fallit utanför våra fönster och alla adventsljusstakar lyser i fönstren och vår super fina stora stjärna i vardagsrummet. I år har jag en sån otroligt jul känsla jag bara längtar och imorgon börjar julkalendern det längtar jag till med. helt otroligt hahah mysteriet på greveholm 1 rockade så jävla ordentligt.. hoppas 2 kan uppnå lika väl, men om det är som med twilight filmerna är ju läget steeeeen cooolt...

Jag lagade lite tacos till oss ikväll, Jag åt med fullkornstortilla lite får man lyxa, Och mer blir det jag ska göra en god frukt sallad med vanilj visp i..baraför de är fredag...

Ställde mig på vågen igår och höll på att ramla av den...
75 pannor.. ja ni fattar vad jag har att jobba med...
65 är mitt första mål! så 10 kilo it is.


Nu kolla insta och sen lite tv. båda barnen decka nu kvart i sju!sist milyan gjorde det spydde han som en gris så jag vågar inte se det som något bra ÄN!!

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar