söndag 11 november 2012

Ren städat hus, Fars dag, Tvätt i tvättstugan, JA en bra söndag måste jag säga, EN jävla fet köttbit i ugnen för att inte glömma, Den ser jag mkt fram emot med whiskey sås.. ööööhm!!

Middagen igår va sjukt smarrig, Dom gjorde Hemmagjord pizza med PARMA jag älskar parma..så tack så jätte mycket A&M-S :) de va super mys...

Niels gick upp kl 5 idag mindre kul måste jag säga, Jag är ju plugg fri nu ett par dagar,
Så jag har pluggat körteori,, Starkt av mig.. de är inte alls så jävla svårt nu när man är äldre, Knasigt....






och såklart firar vi världens bästa pappa. Milyan gav han blommor igår och sa. Pappa jag älskar dig.. Hjärtat smälter ju... Serdar är bäst. men de visste jag ju för 5 år sen snart med innan vi ens hade tänkt barn ;)



Inga kommentarer:

Skicka en kommentar