fredag 2 november 2012

Ska erkänna en så töntig grejj! Varje kväll när milyan precis somnat så gör han olika små ljud jag tror alltid han ska kräkas!! ( peppar peppar ) de är nämligen så att kräksjukan är min störst äta fasa varje höst vinter alltså jag hatar den så pass att jag skulle kunna hålla milyan hemma hela vintern haha jag är så rädd för den! Sist vi hade de va jag gravid i 7 månaden inte kul och ligga och kräka då men då hade jag ett barn som nöjde sig med en iPhone eller tvn nu om jag säger om jag fick de hade jag haft en knä hund i min famn!!

Niels har nämligen gått och blivit den gnälligaste lille plutt i världen, och helst skall han sitta på mig fast ändå inte fast kanske ändå han kan aldrig bestämma sig! När min mamma har honom är han som ett ljus? Va hände!!

Just nu ligger jag och min man i sängen med varsin iPhone vad gjorde man innan dom kom?? Nu dags att sova !! Serdar tar 4-5 passet inatt så ja går upp runt 7 snåret lagom!

1 kommentar:

  1. Du har världens finaste familj! Saknar er!. Puss S

    SvaraRadera