torsdag 22 november 2012

Hej alla mammor.
till er som har barn som inte än är stora för dagis eller mer än att dom ligger vid tutten eller flaskan jämt så skall jag nu varna er och kanske blir ni skrämda.
Jag har ju uttryckt min rädsla och ångest för kräksjukan.
Igår så flöt dagen på fint här hemma. Mille somnade in vid 7 och jag va tv är nöjd och tänkte en lugn pluggar kväll woho. MEN NEJ! kl 8 hostar han till i sängen,Jag som då är lite av en expert på att höra host eller kräkhöst,fattar direkt så som en lejon mammar kastar jag min bulle i luften och springer in och kastar upp ungen,VILL ju inte att han ska kvävas,, och holy moly. Min mardröm blev besannad.. han spydde rejällt.. två gånger blev det, Så inatt låg jag där och inväntade mer hela tiden sov fan inte en blund plus att grannen hade röjjfest. och Niels VÄGRA sova. så det va nog en av de längsta nätterna i livet.. Jag avskyr det .. KRÄKS får inte drabba så små människor..de är inte rätt dom kan inte och förstår inte.. Milyan lyssnade på sin lejon mamma och prickade dock hinken men tvätt i högare blir det ju endå.....Men Nu är vi på g. han har dansat ganman style hela dagen och är i tipp topp form. ätit som en häst.. Det kanske inte va maginfluensa de kanske va något han ätit?? JA who knows.. Jag hoppas vi slipper se det nu på ett par månader HELST år..
Ber om ursäkt för detta spy inlägg men ibland är det bra att skriva något vettigt haha

NU har jag tagit igen mitt plugg så nu ligger jag några dagar före igen. SKÖNT blir så stressad när de lyser rött på hermods.. ÅNGEST...


Duktigaste killen ever me love u!



Inga kommentarer:

Skicka en kommentar