torsdag 29 november 2012

Här va vi igen.. åter igen en känsla av hopplös. HAN vägrar ta medicinen nu är det i tabletter JAG försöker och försöker ååå jag blir galen snart.. kan man skita i de ? VA FAN !
piss piss en 2,5 åring som vägrar.. KUL när han blir större...


Natten flöt dock på ganska bra. Niels vakna vid fyra vi såg på tv till 5 sen decka han om! ja funderade starkt på om jag skulle gå upp då. vika all tvätt och sånt men ändra mig så fort jag såg sängen..

schemat för dagen är som sagt försöka få i mille medicin och spinna sen skall vi ut och gå lite hoppas jag !! mina barn måste vilja det..

idag är det min 5 jävla dag med ordentligt mat och inget socker.. jag känner mig stark...
ska väga mig ikväll så kommer siffrorna upp här i bloggen. Måste ha tag i ett måttband med...

En gravid mami med milyan feb 2010
Här hade jag inte gått upp något alls typ.allt kom sista månaderna.

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar