söndag 4 november 2012

Tandvärk - pigg bebis - seg mamma - HEJ!
God morgon ! Ja vi har varit uppe sen 5 så då sov nog ni.jag hoppas det iallafall annars tänker jag på er i ert lidande för ingen förtjänar att gå upp ur sin varma säng vid den timmen, förutom jag förståss.uppenbarligen, jaja nu är jag pigg, natten bestod också av en jävla tand värk i den tand som jag ska rotfylla, jag har gjort själva fyllning och de gör ont :( blääääa!

igår va vi vid fridhem med Josefin och Bon! hade så himla mysigt, Mille fick ha mamma för sig själv några timmar Niels va med Mommo! han älskar henne mer än mig iaf haha.














Vi gick ner till havet, Jag har bonnie i famnen för hon INTE skulle halka i all gegga som va i nedförsbacken,GISSA vem som halkar haha jag med bon i famnen, Ingen kom till skada förutom min rumpa och jacka helt geggigt, skrattade iaf gott, TOG massa fina bilder...

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar