tisdag 13 november 2012

Skit natt ...
Jag vet inte, Jag är lite emot det här med tänder, Inatt sov Niels värre än värst, och som ni uppfattat sover han ju oftast dåligt, men inatt slog rekord. kl 2 vakna han grät och höll på. vi gick upp han fick alvedon, sen somna han på soffan.. han vaknade varje timme hela natten. Jag är trött.. det är tur att om 1 år och 6 månader, kan vi åtminstone räkna med sömn i den här familjen.. då är mille nästa 4 år och Nielsen 2 .. perfekt...

På vårt schema idag står inte ett dugg, Städa som vanligt, vika tvätt, gå ut en promenad i em, de är super fint väder, Milyan skulle gå på dagis men eh de fick va. Jag va för trött för att fighta om kläder inte kläder, JA ni vet 2 års trotseriet.

Igår köpte vi biljetter till breaking dawn part 2, Jag dör vad de skall bli roligt.spännande..

Nu ringde min vän Josefin. och hon kommer med en cola light till mig... riktigt vänskap de ;)!!

Puss så länge..

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar