lördag 24 november 2012

Morrn Morrn!!
Ja vad säger man om dagen aktiviteter. Igår var jag på friskis, och skall nu börja med att spinna varje torsdag,ett såkallat fripass. Men jag skall köpa ett 3 kombi kort senare. Då blir de spinn gym och mamma core tror jag. MINA bukmuskler är ju inte ens exisiterande.

Skall nog provköra de nu i veckan faktist.se om det är värt :D jag hoppas..

Maten har jag lagt om men jag håller tyst för jag har ju tjatat hål i era huvud så många gånger som jag sagt att ja skall sluta med allt sött men endå stod jag och baka i förrgår...
Så jag ska ge de här en ärlig chans så får vi se helt enkelt.. jag åter kommer om 2 veckor så får vi se om jag gått ner ett kilo eller inte :/ HOPPAS?

Nu ska ja mysa med Milyan.Niels sover som en stock..
PS hittat massa gamla bilder.. När Milyan va liten plutt.. jisses va tiden flyger??







puss

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar