måndag 12 november 2012

Hemsjukvård !!
Just nu är det de som står på plugglistan, De sista denna termin fick bli psykologi 2 .. i KNOW sjukt att jag valde de men jag behövde en 50 poängs kurs till och alla andra sög och jag hade psykologiboken hemma redan så why not....
I vår skall jag och Josefin försöka få tag i praktik och sen ska vi försöka få tag i sjukhuset om vi skulle kunna få komma och lära oss sticka i gummi armar och allt annat, Jag är inte så rädd. Jag vill verkligen lära mig ta blodprov och sånt... herre jisses tänk om jag blir barnmorska, då måste ja klara mer än ett litet stick då... Jag ska önska mig nästa år i present bidrag till en DOULA utbildning. för jag skulle gärna va en förlossningspedagog med. shysst att ha på pappret...


Nog om det... idag är de en ny vecka. känns okej :) skall till doktorn med Niels på 6 mån kontroll.
skall diskutera hur jag slutar amma, alltså hur mycket ersättning osv han skall ha.. LÄNGTAR!
sen behöver jag väl inte säga att de är twilight??? premiär..skall köpa tickets idag... hahhaha! WUHU!


Inga kommentarer:

Skicka en kommentar