måndag 26 november 2012

Öroninflammation igen!!!
Ja numera kan jag ju diagnosiera mina barn själv, Milyan hade dubbelsidig öroninflammation plus ögoninflammation plus slemhosta, anyone ?
Men alltså vårdcentralen, behöver jag säga något? Tur vi har frikort.
men dom är så oseriösa,Doktorn lyssnade inte ens på hans lungor utan såg bara i öronen sa en diagnos tjoff hej pencillin. Egentligen ger man inte medicin till barn med öroninflammation men eftersom milyan haft så många plus är väldigt mottaglig och blir väldigt tagen så tycker dom att han ska ha det.. De är stor skillnad redan ikväll.
och Niels andas bättre.SÅ jag hoppas natten blir ok.
för imorgon ....

SKALL JAG HA MIN FÖRSTA KÖRLEKTION! 
och så skall jag gå risk 1 .. fatta de närmar sig. ja vill så gärna trycka fast speed och ha körkortet ..jag menar bilen står ju redan på parkering och ser fin ut...Och sen just de här med att va beroende av andra med bil suger eller en taxi,tänk då tillexempel natten när Niels andades så där galet?
Ja va tvungen att ta TAXI mitt inatten jag kunde ha kört bilen och varit frame.. SEN har ja ju fina vänner som ställer upp men just friheten ser jag fram emot...





Inga kommentarer:

Skicka en kommentar