lördag 17 november 2012

Tog nästan ut segern i förskott !! Natten sög, eller han ammade 5 gånger kanske därav
så är jag inte utvilad, Dock sov han till kvart i sju, de är bättre än kl 5 alla gånger,
Nu sover dom båda två som små stockar,vi skulle iväg och fika men de får bli när dom vaknar,
skönt att dom sover med faktist, Man kan pusta ut lite ladda om :)

ja i veckan gäller det, Hej hej då tutte till Niels. 6 månader är nog för mig och jag känner mig nöjd över beslutet.Ammade mille 1 år och de va inte för jag ville utan för vi inte riktigt visste hur vi skulle sluta,Men nu vill jag bli therese och va therese. Bära ett barn och ta hand om barn är verkligen ett slit för kroppen så JAG måste få laga mig själv,Komma i ett bra beteende hitta mig själv, och bli nöjd med allt som har med MIG själv att göra, Har världens finaste man som älskar mig hur som helst men jag själv älskar inte mig just nu och de är fasiken NÅGOT jag behöver..
love myself och be happy with me....för annars blir det lätt nedgånget, så som jag k-änner just nu.
Jag känner mig som ett gammalt torp.som ägaren låtit förfalla taket har rasat, JA ÄR ägare och TORP?hur fan kan jag låta de va såhär.. ja blir arg på mig själv när jag skriver de.. va fan låter jag mig själv gå runt och känna mig ful när jag VET hur jag ska lösa de..blä på mig hahah..



Inga kommentarer:

Skicka en kommentar