måndag 26 november 2012

Hallå Hallå!!
Ja vart börjar jag ? När jag var gravid med Niels tänkte jag ofta på hur det skulle va att bli en två barnsmamma jag menar hej hopp en unge är rejällt med jobb, Och ja egentligen tänkte jag väl då att det löser sig, ja va mest orolig över att kärleken inte skulle räcka till, Men där mina vänner kan jag lugna er och säga att jisses det gör den jag har kärlek till 100 ungar, men tack och nej tack 2 är tillräckligt,

Iförr går kväll började vår seriösa utmaning första gången man bara stod där och tänkte HERRE jävlar vi har två barn och inte bara två barn utan två SJUKA barn! Samtidigt. Yes två näsor som snorar två små människor som vaknar mitt inatten och åmar sig, En Liten Niels som skrämde livet ur oss så jag och lilla Nielsen fick ta oss en tripp till akuten mitt inatten, Han hade en såna ansträngd andning vi fick luftrörsvidgande av doktorn och sen åkte vi hem. Han låter LIKA illa än, Och igår natt då, Kvällen börjar med att MILYAN får feber hög feber.Och han hostar slem och mår riktigt dåligt. Niels andas skit och måste sitta och sova ! Och båda vaknar om vartannat hela hela natten. 
Här måste man ju handla som ett team,Jag och Serdar jobbar shift,Jag tar en unge sen sover jag han tar en unge sen sover han. Vi snackar skills, Skills jag aldrig någonsin kan behöva på ett jobb. Här lär man sig den tuffa verkligheten, Jag själv är i brist tillstånd av madness då jag HATAR nätter, nätter är till för att sova inte sitta uppe och sjunga gulligullan eller ge suppar!! 
Jag behöver nog inte uttrycka mitt hat mot sjukdomar mer. för dom försvinner ju tyvärr inte mer för det,! Men jag och Serdar vi är ett team ett jävla bra team om jag själv får säga....

grädden på moset -  Milyan har ont i öronen.så doktortid idag får jag hoppas..

Tillsist - TacK Nathaly för din super fina kommentar man blev ju generad ! puss!





Inga kommentarer:

Skicka en kommentar