måndag 28 januari 2013

where do i start?

Ja som ni märker så har frånvaron lysit stark..
Ni kan ju gissa vad som hände, Niels spydde,Milyan Spydde,Pappa S spydde,
JA då? nej ja klarade mig verkar de som? jag menar nu har alla varit friska två dygn borde ja inte ha börjat igår? AJA kanske kommer inatt ber och hoppas jag slipper..
Min födelsedag firades alltså i isolering,Inga vänner på fika ingenting men de va ju tur för dom hahah asså HATAAAAAAAAAAAAAAAAA magsjuka..

Hoppas vi fått vår dos denna vinter..

Nu har jag precis pluggat färdigt ett helt uppdrag,helt slut efter det haha..
så snart kryper jag till kojjs och ser nya okända avsnitt spännande.
imorrn blir de gymmet. OCH tandläkaren.jag tror min fyllning har lossnat jag åt nog för tidigt efter rottfyllningen AHHH!


Nog om det..
vi hörs

Imorgon fyller min stora kärlek år...
Älskar honom!!

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar