torsdag 3 januari 2013

Dammsugare

Ja börjar fan undra om nån postman dragit sin kos med min dammsugare jag beställde? eller om det är SIBA som har världens segaste jävla leverens. ja vet att de varit helgdagar men seriöst??
JAG BEHÖVER DEN! min egna personliga dammsugare lever farligt. NIELS
han äter fan allt han hittar haha milyan åt aldrig något från golvet nu får jag fan hålla koll på allt, Minsta lilla grejj åker in ! han satte bakplåts papper i halsen häromdagen. så nu får fan siba ta ur tummen ur och skicka hit skiten..

och förövrigt är jag så JÄVLA trött. Niels sover verkligen PISS!
Medans min andra prins som ALLTID sov dåligt förr sov elva timmar i streck..
Tror jag dumpar in Serdar och Niels i lekrummet nästa gång han är ledig och så sover jag med Milyan ;)


1 kommentar:

  1. Jag hade kunnat varna dig om jag visste att du skulle beställa på siba. Måste vara det där aset FABIAN från tv reklamernas fel, usch, hatar honom! Kommer aldrig beställa från siba så länge han äger det! Haha.
    Hoppas den kommit nu i vilket fall som!
    Lovi love din blogg! Keep on writing!
    Kramar!

    SvaraRadera