söndag 6 januari 2013

Vår!

stod nyss ute på balkongen i tofflor morgonrock och jacka och frös arslet av mig, Men när han va påväg att somna fick jag insperation till hur jag ska pimpa balkongen till våren, Blommor och sånt,ser fram emot det, i sommras dog dock alla blommor men som en nybliven två barns mamma så hann jag inte riktigt med sånt som händer ;)

Idag känns mitt humör lite bättre,men eftersom MAN har tusen saker att göra så kan det bli LITE stressigt! önskar tvätt tid idag men fick inte förns imorgon kväll, gissa om vi har tvätt över öronen...

I sommar skall jag med mitt körkort haha köra till småland med mamma och barnen och hälsa på mammas bästa vän, 7 mil från ULLARED bor hon så YEAH jag kommer dit iaf haha..
längtar lite smått...

Puss på er!


Inga kommentarer:

Skicka en kommentar