torsdag 24 januari 2013

Jag säger det rakt ut

Mottha jävla fuckka fuckka!
JA jag är förbannad och iritterad och äcklad av piss vintern, Dagis ringde mig igår och informerade om magsjuka, Ja tänkte direkt hell to the no min unge är hemma isolerad för jag vill inte ha skiten.
JAJA hela dagen spenderades på sjukan igår för milyan skulle på en kontroll, Hem kommer vi allt är frid och fröjd,Niels somnar kväll! och då kräks HAN! fattar ni?han spyr hela natten och dagen och eftermiddagen nu har de varit lugnt ett par timmar men jag är säker på att de kommer mer. MIN MINSTA lilla plutte,vill knappt ha tutte som han ÄLSKAR!! AJA ja blir pissigt jävla arg..

mitt i allt skulle ja ju ha mitt muntliga i psykologi 2a så ja de gjorde jag utan att ha pluggat ett piss så bara körde jag loss på free speak HAha ja drog bara ihop massa skit.
och fick ett C så de va ju soft faktist kul med denna dag.

Härom dagen spenderades vid tandlakaren.
rotfyllning nu är man skyldig sin lilla tandrotare 5000 typ skojjigt.
men de roliga va att jag sov jävligt illa natten innan jag skulle dit Niels vakna hundra gånger-
så under rottfyllningen somnar ja,alltså jag sover i 15 minuter och han väcker mig!
- Therese jag måste väcka dig nu du har sovit en kvart tilloch med snarkat lite höhö!
ALLTSÅ??? pinsamt hahaha !!


AJ nog bloggat..min frånvaro lär lysa starkt eftersom jag antar att milyan börja spy inatt eller så spyr jag.. vår helg blir att spy!!
SÅ bye njut av friskheten medans jag skrubbar mitt hem från kräk...


Inga kommentarer:

Skicka en kommentar