torsdag 10 januari 2013

God morgon

Som vanligt sov Niels piss men jag ska försöka att vara glad ändå,gick upp kl 6 för att de kändes bara plågsamt att ligga kvar och hoppas på att han skulle somna om.
Träningsvärken är värst i armarna idag? och magen faktist,core grejjen tog verkligen långt in.
VARJE vecka YES checki checki..

Minns inte ens när jag slutade med colan eller sockret? fasiken man blandar ihop dagarna så väl, 5 dagar är de kom ja på nu HAHA inte alls länge känns som flera år sen :( SAD återfalls risken är ännu hög...piss myra..
men ja klarar mig. Skulle lätt kunna tänka mig börja med nikotinfritt snus som godis istället
men de blir också ganska dyrt.

Idag ska jag lämna mille på dagis, Hem städa upp se om john kan köra med mig en stund, Sen gå på spinning hämta mille, HEM och försöka överleva tills min man kommer hem HAHA!

Puss så länge ...

 
Två gravida kompisar ! Milyan låg där inne, Ja trodde ja va smal och att jag bara hade en mage HAHA! MEN när han kom ut såg man de man kanske inte ville se.. LÅREN KÄRLEKSHANDTAG ja u name it.. men va säger man över 30 kilo plus....


Inga kommentarer:

Skicka en kommentar