fredag 11 januari 2013

Fredags plugg

Jag har pluggat lite,sköööööönt nu känns mitt liv enklare igen haha man blir så lättad varje gång.ÄLSKAR när man känner sig nöjd... Dagen flög förbi som alla andra, skulle ha kört lite men fan de e så halt så jag vågar inte alls :( vi har året runt däck alltså LIKA med piss när de e svin halt. funkar när de e relativt ner åkt och sandat då kan man köra...

På tisdag har jag en DUBBEL lektion på bilskolan. ÄNTLIGEN skönt att komma igång.
Mindre kul att betala de och sen att jag har halkan inplanerad 2000 HEJ DÅ?
helt sjukt.. å inte nog med det en fet räkning på tandläkaren.. USCH blir rädd..
hahha men jag får leva för stunden sålänge...

NEJ dags att skriva lite till :)
För kl 19:30 börjar min turre serie på 2an.. JÄVLA Selim som lämnade sin snyggo fru Aylin turk serier är så jävla bra så invecklade och dramatiska ..precis som en turk serie skall vara. Saknar min kaynana bara serdar gillar inte sånna här men jag vet for SURE att hon skulle det !!

Vill ha våååååår
ADJÖ!

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar