fredag 11 januari 2013

socker fritt

Ja nu skall man inte ta ut en seger i förskott på något plan men jag känner mig faktist piggare utan allt socker, Ja går upp och känner mig pigg behöver liksom inte en startdos av cola haha eller något annat för att komma igång, jag tar ett stort glas vatten när jag vaknar,
IAF! Vågen kanske mycket möjligt ljuger för mig, MEN den säger att jag gått från 75 kilo till 73,4 OCH om de nu stämmer, SÅ funkar de att leva utan socker men att äta normalt jag försöker att inte äta onyttigt mat men igår blev de och jag fick fan ont i magen HELA kvällen..
SÅ nu blir det inte mer sånt heller...

MIN fråga är, HUR mycket drar man av från kläderna man har på sig?
SÅ nån snäll gullig liten som vet, LÄMNA en kommentar..

Igår var jag och angela på spinning med..
HERRE min jävla gud vad trött jag var igår kväll i ben och armar. nu blir de gym vila ett par dagar.
Skall försöka gå lite om snö stormen LUGNAR sig..

Innan jag fick små kottar, Hela facet va ju smalt :)

KAN HON! kan JAG!

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar