tisdag 15 januari 2013

Längtar till imorrn

TJENA!
Jävlar vilken dag, En pw till bilskolan imorse sen körlektion på det,
Min körlärare blev impad tur jag fått träna med John, och vet ni det sista hon sa innan jag gick ur bilen, Inte för att skryta haha eller JA skryta va att jag kommer bli en fantastiskt bra förare när jag har mitt körkort ;) skulle min bror ha hört haha.. men de gick jätte bra, FAN va nära de är nu..
Ikväll blir de teoriplugg när barnen sover.

Milyan kom från dagis mysig som en ängel,Jag trodde att allt som kallades förra veckans kaos trots va bortblåst,MEN efter några timmars lugn följer några timmar arg kille. men nu är han glad igen. Snacka om att en 2,5 åring är svåra att förstå sig på...


bokade tvätt tid 7 på jävla morgonen imorrn..
usch.... men då hinner jag innan mama core och gymmet :) iii...


Tudeleees

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar