söndag 20 januari 2013

i drove all night

inte direkt men nästan haha, Idag har varit en fylld dag, Niels vaknade vid sex,jag låg i soffan och han gick runt runt vardagsrummet,Milyan vaknade halv sju! troligtvis för jag inte va där när han leta efter mig.Så vi åt frukost städade av sen gick vi ut på skogspromenad, De va mysigt Milyan ÄLSKAR att leka i snön! får dåligt samvete för jag HATAR att va ute i de här vädret..
Men vi va ute en timme, Sen åt vi lunch SOOOOOV en powernap! och gick till ÖB med Älskling som va lediga mys! sen körde jag bil med john en sväng, träna träna snart är körkortet mitt..

Som ni märker blir bloggen lidande! de är gym barn körkort skolan hemmet ja mycket att hålla igång med.

Denna vecka har jag inte loosat ett enda kilo!
men ja känner mig lite smalare de e det som räknas ;) imorgon blir de svin hårt
med Angela och Mathilda ! wopp wopp!!

Och körlektion dubbel !
Whu!

HEJ!

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar