tisdag 5 juni 2012

Tack och hej Etik och livsfrågor. Jag trodde jag skulle dö men jag överlevde, tänk att föda barn inte riktigt ingick i skolplanerna. MeN nu är alla uppdrag skickade. muntliga bokat så jag kan pusta ut..jag
skall ha sommarlov och i höst så blir det sten seriöst plugg så jag kan bli klar nångång..måååååååste kunna söka sommarjobb nästa sommar på sjukhuset ;)

Denna sommar skall jag mysa med mina barn, vi skall bada och gå till pippi huset, försöka komma iväg till lite stränder, JAAAA! ni vet njuta..
sen skall jag få till ett glas vin eller två också på min balkong OM pollen vill försvinna vill säga..

Snart ger jag upp på helvetes skit iphone skiten..
skall ut och gå en promenad med Niels nu innan vi skall hämta Mille. De är planen !
Puss HEJ!

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar