söndag 3 juni 2012

Sådär ja.... Madde sa till mig förut att hon gillar att jag är ärlig och skriver så som det är i bloggen..alltså om att vara två barns mamma.. så då tänkte jag bjuda på vad min dag idag har bjudit på.
för det första... Om någon vet var min son Milyan har tagit vägen så får dom gärna skicka tillbaka honom.för det monstret som flyttat in nu är fasiken helt tokigt.. det går i perioder och är absolut inte hela dagen men när han väl får ett utbrott av vad de nu kan vara.som igår för att han inte fick min korv fast han hade 3 egna.. JA ni vet.. han skrek och sparkade kastade saker omkring sig. och så höll de på i 40 MIN! å så alldeles nyss. vi hade varit vid madde och kollat deras nya lya på vägen hem flippar han ur för han inte vill hem...väl hemma skriker han i 20 minuter .. han kastar sen sin tallrik på min matta som blev full av ketchup haha.. ibland känns de som om saker inte kan gå mer fel..vissa dagar..
allt jag önskar mig är en stort jävla cigg men jag skall inte..men jag önskar... och drömmer lite grann..

Annars är allt fint.. jag skall till biblioteket imorgon så fort mille kommit iväg till dagis.. jag skall plugga de sista och jag hoppas Niels beter sig fint och sover i vagnen under tiden..
OM jag skulle hinna tar jag nog gärna en liten promenix vid strand promenaden och pustar ut..
OM Niels beter sig fint vill säga ;) och då helst med massa massa bra musik i öronen..

Serdar jobbar ju typ 7 dagar i veckan så ja this is on me.. för tillfället...
men jag tänker skryta även om det är tufft så hanterar jag de jäääääävligt snyggt..

Puss från once upon a time a fresch and young mama  hahah !!!

1 kommentar:

  1. Jag älskar att du är ärliga över hur det är. Hatar läsa om folk som bara skriver hur BRA det är! För det stämmer inte!
    puss

    SvaraRadera