måndag 25 juni 2012

En sovande mamma är en bra mamma

Jisses vad jag har sovit som en dröm, Tack vare min underbara fina man, Jag somnade kl 9 med Milyan och sov till typ 8 imorse,Ammade två gånger men sen tog serdar hand om Niels...
min fina lilla Niels... Mille är på dagis nu.sista veckan sen sommarlov, Hoppas de blir sol så jag kan roa ungen här hemma i 6 veckor..På lördag fyller ju plutten 2 år..och ska ha kalas..
drömmen vore ju om gudmor kom ner till ön då?? eller ja vi ska ju inte döpa barnen men dom
har ju en gudmor iallafall, SÅ Emelie se till att Mille får den bästa presenten.. DU DU DU!!

Nu skall jag avsluta vårt avsluta vårt påbörjade projekt att måla om vår furu skänk till vit.. den e jätte fin nu.. Ner slipad och målad :D och Serdar har målat om milles rum från svart till vitt.
ni skall få se bilder sen..Puss på er !!


Inga kommentarer:

Skicka en kommentar