tisdag 12 juni 2012

Försöker få lilla Niels att somna så jag kan få börja städa och dona här hemma.. vädret är sådär idag så nån vidare utgång blir det inte..Mamma hämtar mille på dagis idag.. lyx för mig får jag lova att säga, Men hon tycker om och göra det lite då och då..

Igår va de fotbollen.. trist att dom förlora mina nerver klarar inte sånt där. jag blir så jävla arg när dom förlorar.. plus att numera tål jag inte zlatan..vilken JÄVLA diva.. ja han är sjukt bra på fotboll men han verkar så OTREVLIG....

Ja de va väl allt för just exakt nu??
vänta er ett långt inlägg om 2 års trotsen som vi nu befinner oss i..
Haha tur jag fick mitt barn nu..annars hade det fan inte varit aktuellt med ett barn till NÅNSIN!!:.fast jag älskar dig massa iallafall min lilla plutt om du nånsin läser den här bloggen så är du mammas guld !

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar