fredag 15 juni 2012

Kul jul milyan ser fortfarande ut som om han boxats Niels är täppt i näsan och jag kan informera er om att en bebis med täppt näsa inte är lätt hanterligt överhuvudtaget men vi får trippa till Apoteket sen den som säger att jag ska prova bröst mjölk i näsan. Kan jag även här informera om att det inte funkar här inte :/

Idag är det fredag vi ska grilla och se matchen försöker få mina små att sova nu. Alltid lika rolig uppgift ;)

Undrar varför Ikea ligger på andra sidan havet!!

Och alla ni som läser bloggen ? Kan man vara sämre på att lämna en kommentar!? Idag vill jag se lite annars slutat jag blogga haha!!

3 kommentarer:

  1. Hoppas prinsarna blir bättre snart!! Säg till om du behöver hjälp med nåt gumman. Och sluta inte blogga, jag läser ju varje dag:):)! Puss

    SvaraRadera
  2. Om du slutar blogga har jag ju ingen koll på dig alls :) hälsa dina killar! / S

    SvaraRadera
  3. Blogga på !! puss o kram tomten!

    SvaraRadera