måndag 18 juni 2012

Nästan så man får en magkatarr av att vänta inför ett prov..
tack gud så klarade jag etik och livsfrågor kursen..har varit ett jävla seg projekt eftersom de hela tiden kommit saker emellan.. en sjuk son med öroninflammation, sen ett barnfödande mitt i det.men nu så.. och jag fick tilloch med ett VG :D ja de e ju dock inte så svårt på hermods.. men iaf..
Är glad för det.. känns som man vill visa betyg med just det när man söker uska jobb sen..

Nu kommer snart min stora fina prins hem från dagis och madde och kendra kommer troligtvis förbi..
ikväll skall vi börja måla milyans rum..
så de e klart tills hans födelsedag...

Imorgon skall jag hälsa på mitt jobb.. gud va ja saknar att jobba..
typ 3 timmar om dagen vore så JÄVLA perfekt..

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar