torsdag 7 juni 2012

Jaha åter en dag som man helst vill glömma bort 😉 bortsett från min mys fika med Maja och Elwin plus Madde och fina Kendris !!

Vi började dagen med stress packa ner barn och barnvagn en trappa ner och typ springa till BVC och väga vårt minsta hjärtegull ❤som minst sagt lagt på sig några gram ungefär 1000 gram vill säga ! Shit vad stolt jag är över att jag förstå JAG gör han tjock haha !! Men jag är glad att jag kan det är liksom inte givet!!

Behöver jag säga hur min kväll varit!? Två svin sura ungar, kräks över hela mig (mjölk kräks) huvudvärk av allt skrik ja you name it allt har jag haft!!
Tills en arbets kamrat ringde och gjorde mig sprudlande glad genom att bjuda in mig till nästa p möte och träffa precis ALLA för dom så gärna vill träffa oss ❤ gjorde min kväll!!

God natt dags att sova imorgon kommer mina fina över på morgon fik!! Hej hej

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar