måndag 21 november 2011

Vilken helg..



Huuuuuu jag är faktist mer slut nu än innan det blev helg hehe..Lördagen tog jag ledigt för lilla Kendra skulle döpas.. det var ett jätte fint dop och vilka föräldrar lillan har som planerat så fint och kämpat :) verkligen mys..Milyan var övertrött och SJUK! men var otroligt duktig iallafall .. han är en duktig pojke..inget snack om den saken... Söndag skulle jag ha jobbat MEN milyan var sjuk :( ganska så ordentligt.så jag fick ta en VAB dag.. första VAB dagen jag kört...och förhoppningsvis på en lång lång tid..Idag var det dags för jobb. det var skönt och komma igång.. Hem och laga köttfärsås till min prins och till min man förståss. MIG själv får jag inte glömma...



Ikväll blir de det okända och popcorn och bara massa soffmys.. Kan knappt tänka mig något annat..


















1 kommentar:

  1. vilken stilig familj ni är! Hoppas Milyan mår bättre. Kram från oss.

    SvaraRadera