onsdag 30 november 2011

Bruno Mars - It Will Rain [Official Music Video]




It will rain..

Dagarna flyger förbi.. Just nu är jag kanske inte helt på rätt spår.Mår ganska dåligt.. Mkt som tynger mig.Men så är ju livet ibland.man kan inte alltid må bra.. man kan inte alltid le och vara nöjd med livet...Det är nog faktist så livet alltid kommer se ut...

Jag och Madde var på Bio och såg Breaking dawn och jag är helt kär i filmerna.. men den här.. AAAAAAAAAAH jag är fasiken hemligt kär i edward gud vilken JÄVLA lovestory.. mitt hjärta bultade typ hela filmen.. LÄTT den bästa ever.sitter och lyssnar på soundtracket. och mår riktigt jävla dåligt hahaha så sjukt bra kärlekslåtar och hjärtat gör ont...

annars så är saker som dom skall.. Milyan mår som en dröm växer och är så jävla perfekt..
man kan knappt tro det??? Har julpyntat här hemma med..så himla mysigt på kvällarna..

1 kommentar:

  1. Va roligt att få följa ytterligare en blogg. Börjar bli många nu. :) Jättefin!!

    SvaraRadera