lördag 12 november 2011

SÅ MYCKET BÄTTRE!!

Idag har jag seriöst kännt mig som en spanande 70 årig tant moahahha det har varit en "Mordbrand i vårt kvarter" och för er som inte bor på gotland så kan jag säga att där vi bor anser man vara lite av ett ghetto? SJÄLV anser jag inte det är någon big deal eftersom saker inte sker om man inte gjort något för att få det att ske.. Jag menar man bränner ju inte en lägenhet om personen som bor där är en oskyldig dam på 85 eller man slår ju inte bara ner folk.. Alltså det händer men inte här..de har jag svårt och tro...
men iallafall då fattar ni hur folk pratar.. Gotland är typ så litet att människorna som bor här aldrig ens sett ett riktigt ghetto. Hahha så idag har nog halva ön sagt.. NAJ HU det där gråbo är så farligt hu hu hu..
EHHHHH tycker jag de är INGEN STOR GREJJ!! Testa storstadslivet. lite skillnad...
Men iallafall så blir man ju nyfiken så jag och min mamma smög i kring här i kvarteret för att se.
Jag tycker själv BRÄNDER är ruggigt creeeepy..men ja det såg inte värre ut än en vanlig brand...

Jag gillar gråbo. för mig är det lugnt...

Ikväll har vi haft Pizza kväll..mamma åt med oss..jätte mysig kväll..
hade besök av Bonnie och Josefin förut..Ännu mysigare...och snart skall jag krypa ner i soffan med min ben and jerrry och se så mkt bättre.. ikväll är ju timbans tur.. SUPER KUL!!!


TILLSIST STAY POSETIV!!!!!!!!!!!!!!

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar