lördag 26 november 2011

Varje gång jag ser Dårarna stängs..så får jag ont i magen och blir lite ledsen..stackars turkpappan i filmen..han e så snäll och frugan lämnat honom för värsta jävla tönten..HU!!
Tänk att Milyan skall prata med sin pappa på turkiska när han blir stor.. SJUKT! att han kommer kunna tala två språk? är det inte världens coolaste grejj att barn kan lära sig två språk? eller tilloch med 3 språk?!

A nog snackat.. jag har julpyntat och det är sjukt mysigt här hemma.. har ni tryckt i mig en skål med raviolli.. OCH mina vänner det är NÖTKÖTT i? jag trodde de var gris.. Så milyan kommer Älska det..det tror jag iallafall...Nu sover han..och Pappa serdar är iväg och köper träningskort och träningskläder..Han är duktig han..

Ja skall börja simma nästa vecka..

Puss!!

2 kommentarer:

  1. Åh ja det är så synd om honom :/ det där med språken är ju skittufft tycker jag. Dessutom säger de att barn som är flerspråkiga också har lättare för att lära sig ännu fler språk. Man kan ju hoppas att det stämmer =) det är grymt att va flerspråkig! Hoppas allt är bra med er där nere på ön =) kram

    SvaraRadera
  2. Visst var den bra.. Å är helt kär i filmen! Hur ska man klara av ett helt år av väntan?

    SvaraRadera