onsdag 16 november 2011










Åh nu har jag en liten jobb paus till fredag kväll..så skönt så jag spricker..man blir liksom helt avslappnad när man är ledig.. I LIKE!! Vi har firat farsdag och pappa serdar fick en fin tårta.och han blev så glad så.. Milyan va kramig mot pappa hela dagen så han kanske förstod att det var pappas dag??


Annars går mina dagar mest åt att jobba komma hem äta och sova..

Och en grejj till..idag cyklade jag till jobbet imorse och då var de ju svart som natten sen vid fyra när jag skulle cykla hem var de mörkt igen.. jag har ju som tur va mognat och förstått att man MÅSTE ha cykel lyse haha så jag använde mina flitigt.. mycket riktigt möter jag TVÅ polis bilar under min cyklande väg hem.. Konstig nog LOG jag mot dom ?? haha typ som jag ville att dom skulle se hur duktig jag VA? NÖÖÖRD!! tssss..





Inga kommentarer:

Skicka en kommentar