onsdag 16 november 2011
















Satt nyss och läste min gamla blogg..alltså långt innan Mille var född hahaa..


Serdar bodde i Alanya och jag jobbade röven av mig i Sverige för att sen lämna detta land ..för KÄRLEKEN!!!! tänk att man glömmer hur svårt det var att leva utan varandra.och hur ont det gjorde.. och faktist att man var så otroligt jävla kär så man KLARADE det?? idag kan jag inte fatta att vi levt ifrån varandra med flera tusen mil i mellan oss.. Sorligt nog tar jag honom för givet allt för ofta. Han är ju en sån otrolig MAN!! gud skulle ju aldrig ens hitta någon i hela världen som är som min Man... Aa tänk att vi är gifta med... Och har barn??????


va hände med åren... Känns som 1000 år sen jag satt bakom honom på hans motor cykel och for igenom Alanya natten... Min kärlek fina fina kärlek..


"Om exakt en månad vid den här tiden i turkiet är kl 23:27Och jag sitter i min älsklings famn och luktar på hans underbara lukt och pussar hans fina läppar... Kan man lägga sig ner och sova fram till dess?det vore underbart......"


(Från den gamla bloggen)


Inga kommentarer:

Skicka en kommentar