tisdag 3 maj 2011

Säg mig vinden? har du möjligtvis vänt och börja ge oss medvind?
vågar knappt tro att visa saker faktist kan ändras..efter en tuff vinter som den här, Kan jag iallafall pusta ut lite granna...imorgon är det intervjun för mig..är faktist inte alls nervös.. Känns liksom personlig assistent
handlar om personlighet och ödmjukhet OSV.. De har jag... båda sakerna tycker jag..
Jag vet att det skulle passa mig bra också..SÅ jag är lugnt som en fisk...

Dagen har varit cool lugn.. Inget speciellt liksom.. Köpt bambuumattor till altanen..
me like.. OCH två sjögräskorgar.. måste komma på INOM ett dygn vad jag ska ha dom till
hahaha Serdar hatar när jag köper saker som jag inte har en plan för...
så tips vore shhyyyysst dom e ganska stora...
Finaste jeansdressen va????? jussi tipsa mig och jag köpte den direkt till min MILLE..
för han passar så bra i alla kläder hahah...

HA en trevlig kväll pussss


Inga kommentarer:

Skicka en kommentar