torsdag 19 maj 2011

Lovley day

Hallåå i stugan..Ni är så söta..
Vet ni... Idag fick jag ett jobb woooppp woop och det är som personligassistent..
på ett kortishem.. känns jävligt gött men samtidigt tufft för jag menar
mitt liv har varit Milyan 24/7 i snart ett år men såklart kommer han fortfarande va det men inte på samma sätt .. JA ni fattar.. Skit samma as bra för mig..för de är jag jäkligt värd..
Å för att fira köpte jag ett par döööööö snygga jeansshorts..höga jeansshorts? hör ni hur bra de låter... Skall fota sen..

nu väntar ja på lille man ska vakna å så tänkte vi gå till jussi en sväng OM han vaknar i tid vill säga...............


pussssssssssssss

1 kommentar:

  1. Haha men det är det väl värt ? :) Njaae vi var på Öland förra året då spöregna det hela veckan så vi verkar inte ha speciellt tur på våra sverigesemestrar haha :D Men man vet ju aldrig =) Grattis till jobb förresten! kram

    SvaraRadera