söndag 1 maj 2011

Mohohoo

I fredags när jag och milyan varit på sångstund..vilket i sig inte var en hit haha mille va grinig så vi gick ut mitt i sångstunden.. Så iallafall gick jag och josefin och fikade efteråt
med våra barn.. då kom våran lokala tidning till cafet och tittade runt..
SEN ställde dom dagen fråga till mig och de var om jag kunde tänka mig att nattvandra.
Jag skrattade till blev röd i ansiktet.. HATAR att bli fotad så där seriöst ni vet..
Iallafall va bilden i tidningen idag så jag bjuder på den här haha...
Jag vart tog inte röd i ansiktet på bilden tuuuur deeeeeeeeee...


Idag står tvätt och plugg på schemaat...
HEJ HEJ!

2 kommentarer:

  1. Kan man ändra sig så där bara.
    Funderar på att kanske plugga distans nu i början.
    Men vet inte om jag kommer att palla plugga och jobba samtidigt.
    Hur måbga procent ska du jobba???
    Vet att jag borde ta jobbet och få in dom där pengarna. Men frågan är om jag kommer att börja plugga sen.
    puss

    SvaraRadera
  2. va fin du blev på bilden!!!!

    SvaraRadera